16 september 2011

Fredag :D

Veckan är slut och en härlig helg ligger framför mig.  I kväll ska jag in till O-hamn och äta med ett glatt gäng från jobbet, inga sura miner där inte. Förväntar mig god mat, roligt sällskap och många skratt, kul när det hittas på skoj på jobbet. Annars är det nog att fortsätta med att försöka få ordning på mitt hus, ligger efter rejält. Men har jag tur så kommer ön upp och handtagen på och då kan jag börja planera var alla sakerna ska vara, just nu finns det köks saker i hela huset. Tvätta står med på schemat men tänker unna mig långa promenader i det lovade fina vädret. Kameran MÅSTE följa med för jag har foto abstinens är alldeles för länge sedan jag fotade och det är tråkigt. Hösten är ju vacker också :) Sonen ska iväg och lana så dottern och mannen får underhålla sig själva tills jag kommer hem men det är inga problem, fick hem Fast & Furious 5 i veckan så det blir säkert film time ;) Nu ska jag fixa till mig lite och ladda för kvällen, ha det så gott :)

Inga kommentarer: