3 september 2011

Lördagskväll med sommarkänsla :D

Lördagskväll, denna dag har varit perfekt :) jag har andats och gjort en massa saker i lugn och harmonisk takt. Började med att besöka halva släkten, eller den delen av släkten som finns i Ålem på kyrkogården. Idag tog det lite längre tid då jag fastnade vid varje grav en längre stund, kändes skönt att vara där. Besökte även min farbror men han var inte hemma, så jag knyckte några plommon och åkte hem. Har tvättat hela dagen och äntligen strykt färdigt all tvätt, tur det för nu kommer det ju ny ;) Hann även med att läsa en bok och dricka en cappuccino. Nu puttrar det en gratäng i ugnen och maken grillar filen, tänkte suga ut det bästa från denna septemberkväll och äta ute. Saknar sommaren redan, den hade lite för bråttom detta år känns det som :/ Men det bästa är ju att den återkommer ju nästa år igen. I går kväll fixade jag faktiskt iväg min ansökan på examensbeviset, var inte så knepigt som jag trodde och gjorde det till, men som vanligt försvårar jag ju allt. Nu ska jag njuta av lördagskvällen med min familj och må bra :) Kramizar på er...

Inga kommentarer: