2 september 2011

Lång vecka..

Har varit en lång vecka men samtidigt en snabb. Hänt massor som gjort mig glad och lite ledsen men sådant är livet och det finns alltid någon som har det värre så varför ens säga nåt ;) I går kom B förbi och gav mig en blomma, blev så glad så. Gillar att få blommor ;) Denna vecka har varit bra för mitt självförtroende måste jag allt få säga ;) Ikväll el efm har vi varit i Kalmar och hämtat hem vårt kakel som ska vara ovanför diskbänken, det blir så fint och jag är så nöjd. Bilder kommer längre fram, har tyvärr varit dålig på att fota efter vi var iväg till Italien och maken fotade inget när vi var borta, Tyvärr men vad gör det om hundra år.
Har dåligt samvete, sitter här och äter godis fast jag precis ätit Tacos, alltså är inte hungrig el sugen men ändå stoppar man i sig :/ denna vecka blir det inte roligt att ställa sig på vågen :( Har öppnat idag och känner det nu, att kliva ur sängen vid 20 över 4 är inte roligt men jag måste för att hinna vakna, får ju gå hem tidigt ;) Ha det så gott, krmizar :)

Inga kommentarer: