18 september 2011

och regnet det bara öser ner.....

Söndag och jag är genomförkyld :/ Haft en kanon bra helg men gillar inte slutet ( förkylningen). I fredags hängde jag med ett par tjejer på jobbet in till O-hamn och åt. Vi hamnade på steakhous och det var underbart gott. Vi skrattade mycket och timmarna bara flög iväg, ja det gick så snabbt att vi inte fick något kaffe el efterrätt eftersom köket stängt :( lite snopet men inte fick det oss att deppa inte. Vi åkte till Mc Donalds och åt en Mac flurry med bilar, det gick bra det med. var hemma runt halv ett och kvällen var riktigt skoj :D
Lördagen gick i 120 hann både med att tvätta stryka, städa och se när mannen satte ihop skåp. Vi han även att plocka upp sonen i Ålem och åka vidare in till Kalmar och titta på flera kylskåp. Hamnade på IKEA och mannen fick nog en blackout för han stor handlade saker till Köket, vagnen var över full och jag bara gapade men inte fasen klagade jag inte ;) I dag söndag har han satt ihop ön, bara lite småplock kvar sedan kan man lägga på skivan :D Mitt kök är så fint och jag är så nöjd. Bilder kommer längre fram lovar :) Men eftersom jag idag vaknade med feber och en väldigt täppt näsa så har jag slappat nästan hela denna dag, det har varit välbehövligt men samtidigt har jag svårt att vara stilla så lite har det allt hänt. nu är jag i kvalet om jag ska jobba el vara hemma ??? vill ju gärna jobba eftersom lönen blir betydligt roligare då men samtidigt ska man inte utmana ödet kan ju bli ännu sämre än vad jag är... ja får fundera. A hoppar in och öppnar åt mig om jag stannar hemma. Nu dags att äta . ha en trevlig söndagskväll, det ska jag ha med tända ljus och film mys :) kramizar

Inga kommentarer: