21 september 2011

Onsdag hela dagen :)

Idag har jag varit feberfri hela dagen, underbart. Det innebär att i morgon är jag tillbaks på jobbet och det ser jag fram emot. Träffade ett av barnen på läkarmott i eftermiddag och det var så härligt att få upp han i knät. Eftersom jag mått bra så har det hänt lite här hemma både bra och dåliga saker. De bra är att jag fått upp tre kartonger som nu innehållet står i mina nya skåp :) Det dåliga är att jag slet mig i ryggen när jag skulle lyfta ner en låda och nu värker det :/ Mannen sätter ihop lådorna till ön som kom upp i går och på fredag kommer de nya kyl och frysen. Vi ska även hämta hem vårt nya kakel som ska vara på murstocken oh det kommer bli så fint, längtar tills det är uppe :D Idag fick jag hem en lapp om att jag är med och ska testa någon juice från Rynkeby.


I september 2011 fyller Rynkeby juice ett år i Sverige och det firas med två nya twistjuicer! Juicerna är fyllda av frukt, inget annat och finns i smakerna: äppeljuice med en twist av hallon och apelsinjuice med en twist av mango. Äppeljuicen med hallontwist är naturligt syrlig av äpple och sött av hallon. I apelsinjuicen med en twist av mango möts två fräscha och läskande smaker. Twistjuicerna passar för dig som tycker om klassiska juicesmaker som apelsin och äpple, men som gärna sätter extra twist på tillvaron och lägger till en extra smak. Rynkebys juicer innehåller inget tillsatt socker, vilket gör dem till en hälsosam start på dagen eller som dryck till fikat eller fredagsmyset!

http://smartsontestpilot.se/rynkeby/
Gå in själva och anmäl er, även om man inte kommer med denna gång kan man ju göra det en annan :) Jag ska handla dem i morgon och sedan skriver jag en rad om vad jag tyckte.

ha nu en trevlig onsdagskväll Kramizar :D

Inga kommentarer: