31 januari 2011

Trött, tankar, och matte problem ;)

Trött i dag, varit många timmar på jobbet, inga jobbiga timmar men man känner att man behöver lite mer energi så här på kvällsvisten ;) Känner ett måste, ett måste att göra en sak och jag vill inte. känner mig som 5 år och står och stampar av ilska. men jag måste är bara att inse att jag måste sätta mig in i skiten igen och klara det den här gången men var finns motivationen? Ja inte hos mig i allafall. Efter alla motgångar jag haft de här 4 åren trodde jag faktiskt inte att det skulle vara matten som det hängde på, men det är det. Så i morgon har jag bestämt mig för att börja läsa boken, ca 100 sidor. Sen ska jag skriva ut del 1 av Kompendiumet och även läsa det, grundligt. För om jag inte klarar det denna gången så får jag spader och kommer skämmas ihjäl inför alla, snacka om att jag hatar att vara kass på matte :(. Men ikväll ska jag inte göra nåt alls bara sitta med mina mysbyxor och titta på Top Model sen blir det nog sängen för ögonen har problem med att hålla sig öppna.
De senaste dagarna har jag varit ute och kollat in bilder på Kolibri´s fågeln alltså ;) funderar starkt på att tatuera en sådan på min ena axel el mellan skulderbladen.  Men samtidigt vet jag inte, är så velig men vill göra nåt och det nu kan bara inte bestämma mig för vad, finns helt enkelt för mycket att välja på ;) Gillar dock inte stjärten på denna bild men den går ju att måla om. Tycker den är söt men har ca 100 till så det gäller väl att välja rätt bara OM jag nu ska göra det ;)

Ha nu en trevlig måndagskväll, kramizar :)

Inga kommentarer: