5 februari 2011

Så var det lördag igen då :)

Tänk vad en vecka går fort, man vaknar på måndagsmorgonen och sedan är det fredag :0 Tycker dock om mitt liv just nu, även om det går i 120. dagarna går fort och jag känner att vår lilla avd börjar forma sig. älskar barnen de är för härliga. Nog om jobb. Jag har inte så mycket på min agenda nu för tiden så därför blir det inte så mycket skrivet här.Eller igentligen skulle jag kunna skriva hur mycket som helst men det får jag ju inte ;)
Läser på min matte och försöker verkligen förstå vad det står och betyder, men eftersom jag känner mig själv så kommer osäkerheten krypande. hatar den känslan, jag vill verkligen men siffrorna vill inte som jag och på måndag ska jag sitta live med R i en sal och känna mig super dum :/ Tänk om han frågar och jag inte kan svara? Jag har hittills kunnat gömma mig långt bak i en sal och undvikit att svara, vet att det är fel men hatar att inte kunna el förstå något. Ja ja jag får helt enkelt hoppas att jag har fått något att fastna och att jag slipper sitta där och skämmas.
Funderar lite på en tripp in till Kalmar idag men vet inte om familjen är sugna på att hänga med, vet igentligen inte varför jag vill in men det är alltid skönt att komma hemifrån ibland. Ikväll ska vi in till grannarna och spela lite kort, ser jag fram emot då det var länge sedan vi umgicks.

Hoppas ni får en bra lördag, kramizar :D

Inga kommentarer: