12 februari 2011

Så var det lördag igen då :)


Underbara sol, jag blir så glad :) När man vaknar på morgonen och rullgardinen är nere, man har inte en aning om vädret. Glädjen då när man inser att himlen är klarblå och solen skiner är otrolig. Jag blir så glad att jag har lust att krama hela världen :) Idag har jag bestämt mig för att bara njuta, njuta av allt. Så först blev det en lång promenad ( 1 tim) stannade till på Spelcafeet och köpte lite små godis, det är ju faktiskt lördag ;) Hittills har jag gått ner 3 kg och jag är helt nöjd med det och även takten. jag äter massor och ibland får jag inte i mig alla points som jag ska men jag äter gott och jag kommer kämpa på och hoppas att det går hela vägen :) Viktväktarna är bra, har lyckast med dem förut när jag fått P och då höll jag faktiskt min vikt i hela 4 år innan jag slutade bry mig och började äta onyttigt igen, mitt fel men även mitt val. jag älskar mat, jag älskar att fika och jag älskar att äta så då måste man lära sig att äta rätt och att man faktiskt kan äta allt men inom rimliga gränser. Jag kommer lyckas det vet jag för jag tror på mig själv :) Resten av dagen kommer jag att gå i mina mys byxor läsa el titta på tv, ev sitta i solen ja jag vet inte bara vara för det är jag värd. Kramizar på er och ha en trevlig lördag :)

Inga kommentarer: