8 februari 2011

Sömn probelm eller bara trött och lite andra tankar :)

Idag har jag testat mitt tålamod och det höll ;) Kan säga att dagen varit lite jobbigare än vanligt men så är det ju här i livet. Trött är jag också men det är jag då inte ensam om för alla man pratar med så är de skit slut, undrar vad det beror på. jag kan då säga att jag sover bra, äter bra ( förhoppningsvis) rör på mig och dricker mina c vitaminer. Men ändå är jag totalt slut, trött hela jagen typ ;) Vill ha sol, värme och ljumna vindar.. kanske skulle ta mig en tripp ner till VP och sola kanske lurar mig själv ;) Blåst har det då gjort i natt och idag höll på flyga iväg när jag promenerade till jobbet, det enda positiva är att snön försvinner, det gillar jag. Gillar snö men nu tycker då jag att den varit på besök alldeles för länge. Nu vill jag ha vår :D

I går fick jag reda på att en stor artist lämnat oss. Gary Moor har lämnat oss, en fantastisk gitarrist som jag har lyssnat mycket på. tragiskt, han var endast 58 år http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article8525732.ab

Tycker det dör för mycket folk just nu och jag är trött på det, vet att jag inte kan ändra på det men gilla det gör jag då inte. Ska på begravning på fredag. Jobbigt i massor, inte länge sedan vi begravde farmor :/

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och sedan krypa ner i soffan och titta på Mentalist och sedan besöka min underbara säng. Natti natt alla läsare Om det nu är några för ni är dåliga på att ge respons ;)

Inga kommentarer: