25 januari 2011

Måndag gör jag ingenting...... tisdag ser jag mig omkring.....

I går var det måndag, första dagen på veckan och den gick så fort att jag glömde bort att skriva ;) Men dagen var givande på alla sätt och vis. öppnade på jobbet och det betyder att klockan ringer 05.15 (okristlig tid) på plats ca 06.20. Men det är mysigt så där på morgonen innan allt drar igång, lite tända ljus och barnen deggade. Sen blev det full rulle men så ska det vara. Slutade kl 13.00 och då kom nerverna på besök. igår skulle jag nämligen påbörja min matte igen då och kan säga att jag var inte hundra på någonting. Allt är och var luddigt men jag körde in till Kalmar, vi skulle vara 5 st där men bara jag dök upp. Lite tråkigt att inte ha någon att diskutera med men bara att gilla läget och jag var med i de andras diskussioner så det kändes bra. Matten kommer gå på halvfart alltså lektion varannan vecka, resten studerar vi själva. jag har gjort det mesta som de ska göra så jag behöver igentligen inte närvara hela tiden men tänker ändå försöka vara med för jag vill så gärna klara den nu. Men kan säga att vi 18 tiden i går när vi slutade då var jag skit slut. ute var det mörkt och det hade blivit 0.5 minus ute så det blev lugn körning. Kvällen blev en kväll orkade inte med mig själv ens.

Men idag är det en ny dag och nya krafter, jobbar mellan 11-16.30 så jag har haft sov morgon och det gör susen för humöret ;) däremot har jag en envis snuva och en hals som börjar irritera mig för mycket :/ Har absolut inte tid att bli sjuk, så mycket vatten och vila. Så nu ska jag hänga upp en maskin tvätt och fixa till mig lite för att sedan ta mig en promenad bort till jobbet. Ha en bra dag :D

Inga kommentarer: