2 juni 2011

Underbara sol :)

Vilken underbar dag detta har varit, har solat och njutit på mitt soldäck. man kan faktiskt inte ha det bättre ( det är ju gratis) Men konstigt nog suger solen ur mig all kraft för nu är jag skit slut, om det beror på att sonen var på sin första krogrunda i Kalmar i går och jag sov väldigt lite el om jag helt enkelt behöver semester får bli osagt ;) Mannen har slitit hela dagen med köket och nu ska vi sätta upp gipsskivor i morgon men först ska vi besöka tippen som jag evinnerligt önskar att den är öppen. Äntligen har mannen gett med sig och vi ska slänga soffan :D ( hoppar och jublar) Tänkte plocka med en annan massa skräp som bara ligger här och tar plats när vi ändå åker. Ska bli så skönt. Grillat och diskat så nu är det bara slappa hela kvällen som gäller, det gillas :) ha det så bra i värmen Kramizar :)

Inga kommentarer: