10 juni 2011

Nöjd med dagen :)

Sov länge idag, började inte förens vid halv elva så varför stressa. Dagen har varit bra även fast det har regnat så gott som hela dagen, det behövs min gräsmatta är gul och tråkig. Får hoppas att regnet gör den grön igen ;) Fredag härligt, gillar fredagar man är trött efter en veckas slit och vet att man kan slappa i två dagar, sova länge och äta gott. Min bantning går så där just nu, är ständigt hungrig och sugen på allt gott som finns men jag kämpar på och försöker äta rätt och lite men det slinker allt ner för mycket gott ändå ;) Men man lever ju bara en gång så man behöver ju inte plåga livet ur sig. Har köpt ett armband av min kompis A ( har dock inte betalat det än ;)och är så sjukt nöjd, älskar det. Har en hel låda hemma så denna helg blir det svårt att inte behålla dem alla.

Gillar färgen, den gör mig solbränd ;) Gå in på hennes blogg och kolla hon har en hel del smycken.http://lillanettan.blogspot.com/
 Ha nu en trevlig fredags kväll :)

Inga kommentarer: