19 juni 2011

Trött men lycklig :D

Denna helg har gått i 120 och jag har gillat varenda minut av den. Mycket student kan jag säga men så underbart att se deras glädje över att skolan är slut och de ska in i vuxenlivet. Kan bara vänta på deras ord... tänk vad bra man hade det i skolan ;)I fredags var det lugnt, skönt efter en jobbig vecka. Lördagen var det desto mer att hinna med, kyrkan, ut springet fota hela tiden, fast jag nästan glömde bort att ha i batteriet i kameran ;) så typiskt mig. Blev över 200 kort på både E, M och K. På kvällen delade familjen på sig och jag och sonen for till Ålem och till K för att fira honom och M. Mycket härliga människor och god mat och många skratt, sonen stannade kvar medans jag begav mig hemåt mot E och där satt vi en stund innan vi åkte hem. Hade haft en huvudvärk utan dess like hela dagen och inte blev den bättre på kvällen :/ trodde huvudet skulle sprängas, värsta migränen :(. Vid tre tiden somnade jag en stund för sedan kom dottern hem :) Nöjd med sin Kalmar kväll. Kan säga att jag sov gott sen till 9. I går lördag var det lugnare, Mannen höll på i köket och jag tvättade och plockade. Vi hade bjudit in goa vänner på grillning så jag förberedde så mycket som gick. Vi åt och pratade och hade det lugnt och skönt. Skjutsade sonen tillbaka ner till Ålem där festen höll på än ( ofattbart att grabbarna orkade) Hem och vi fortsatte inomhus med att spela kort och äta mera ;). Sen när gästerna gick hem följde jag med dem på en snabb promenad, magen och jag är inte kompisar just nu :/ Sov dock gott sen, kroppen gav väl upp efter alla intryck och skratt. Men har insett att umgås med goa vänner det är bra för själen :D Har även insett mycket annat :/ men det kan jag inte göra något åt så det får jag helt enkel lägga åt sidan, det tar för mycket kraft av mig.
Idag är det söndag och jag orkar knappt ta mig ur sängen, skit slut. men så nöjd över helgen. Idag ska det inte hända så mycket bara ta det lugnt och ladda batteriet inför den kommande arbetsveckan :D
Så ha det så bra och var rädda om er  :) kramizar....

Inga kommentarer: