7 juni 2011

Bara lite ord då .....

Haft kort semester :D underbart skönt. har mest slöat och solat och läst, precis som det ska vara på semestern. mannen i mitt liv däremot har slitit som ett djur :) Så har vi tur så kan vi börja lägga in golvet nästa helg. Det skulle vara så underbart för jag HATAR verkligen att bo som jag gör nu, diskar i handfatet ja ni läser ju hur sjukt det är. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Kan säga att min man är väldigt pedantisk och det blir väldigt bra gjort ( kanske för bra ;)
Problemet med matten och skolan har inte löst sig, jag skjutsas fram och tillbaka så just nu orkar jag inte bry mig :/ Jag kan inte göra mer än vad jag gjort så nu ligger bollen hos skolan.
Varm är det har ni märkt det ;) idag var det otäckt hett redan vid halv åtta när jag gick till jobbet, trodde nästan det skulle komma en skur och lite knallar men nej då inget kom. Är liksom ÖKEN i min trädgård, gräset är gult och blommorna ( de få jag har ) hänger ledsamt. Tur jag är så snäll att jag vattnar varje kväll ;)
I morgon onsdag börjar det rockas på Sweden Rock och nu plötsligt blev jag väldigt sugen på att åka dit, kolla in folk, lyssna på musik och bara ha kul, men det får bli ett annat år, som tur är så blir det ju en Sweden Rock även nästa år :D Men det hade varit skoj ;)
Ja mina dagar går och allt är bra så därför är det lite ont om inlägg just nu, men jag hoppar in ibland :) Kramizar på er....

Inga kommentarer: