17 juni 2011

Fredag den 17 Juni 2011

Idag firar vi studenten i vår familj ( inte någon av mina barn dock) Båda mina systrars pojkar har klarat det stora provet och lägger nu gymnasietiden bakom sig. Nu är den roliga tiden slut och det är dags att bege sig ut i vuxenlivet. Det är ett stort steg men dessa grabbar kommer klara det kanon fint, de lär göra samma misstag som vi själva gjorde och ta lärdom av det. Jag är i allafall en stolt moster idag som får vara med och fira dem. Ska strax bege mig mot kyrkan i Mönsterås och fota lite sen blir det ut spring från Gymnasiet kl 14.45. Sen den traditionella promenaden runt Mönsterås och sedan åkturen i  alla festliga fordon ( älskar detta ;) Sen måste vi tyvärr dela på familjen och fira på varsitt håll :/ det är det tråkigaste med detta men jag kan ju inte klona mig och jag vill ju fira båda så det får bli som det blir :D.Sedan lär jag vara slut som artist ;) Annars är allt bara bra Kramizar på er :D


Inga kommentarer: