13 juni 2011

Tandläkarebesök....

Idag har jag varit hos tandläkaren, det är inget stort problem för mig. Är inte rädd eller så mest irriterad över att det är så dyrt. har varit förskonad i ca 15 år dock, inga hål så igentligen ska jag inte klaga men kul är det ju inte. idag då skulle vi kolla up en tand som jag råkade spräcka för två år sedan ( jäkla kola) har haft ont hela tiden och haft svårt att tugga. Jag tycker helt kallt att vi drar ut skiten men nej då här ska det lagas så idag blev det till att rotfylla. Fick bedövning som skulle däckat en elefant antar jag för jag höll själv på att däcka, fick hjärtklappning, svettades och mådde illa. Har ju en förmåga att reagera på lugnande, så visst varför inte på bedövning med ;). Gick bra han jobbade på friskt i ca 30 min och sedan var det klart och jag 1100 kr fattigare :( nu hoppas jag att tanden ska sluta bråka med mig för jag är trött på det. Nu däremot ska ni veta att det värker, bedövningen har släppt och det gör ont i hela vänster sidan. Panodil hoppas jag hjälper för får jag inte sova blir jag galen.

Inga kommentarer: