30 maj 2011

Detta jäk... velande...

Blir så trött, alla som velar hit och ditt och inga riktiga svar. jag fick info om matten att det skulle bli något till hösten, nu fick jag info igen om att vi troligen inte kan gå med dem och de inte vet vad vi ska göra ?????? Men hallå, det är inte bara mitt problem, vi är 7 st så skolan måste ge oss chansen att klara denna matte. Det andra är så tråkigt för läraren vill att jag ska pligga matte i sommar och det kan jag gärna göra men han vill i årsk. 1-6 jag jobbar liksom på förskola med åldrarna 1-3 så hur fasen tänker han då? Nu blir det att skriva ett mail igen och vara besvärlig för nu  är det bara motvind. Blir så TRÖTT på allt :/

Haft en bra Blues helg, vandrade i fredags till halv tre och måste säga att det var mycket folk och de flesta skötte sig exemplariskt :) Sen blev däremot resten av helgen fel pga för lite sömn. En förkylning smög sig in och däckade mig i söndags, så tråkigt men jag orkade ändå följa med ut till Oknö Krog och äta, väldigt dyrt för lite mat men god mat. hem och avslutade med svärmors goda tårta sen var jag mätt och belåten. Har fått nya ledningar till vatten och avlopp, så nu är det på rätt plats för nya diskbänken :) Till helgen ska vi börja lägga in det nya golvet, så även om det känns som slow motion så händer det faktiskt lite då och då ;)

Sommar varning idag, solade efter jobbet och det var underbart :)

Kram på er.
Saknar min kompis.......

Inga kommentarer: