14 maj 2011

Bättre sent än aldrig ;)

Hejsan, är ett tag sedan jag var här men dagarna går i 120 och jag måste prioritera, bloggen kommer inte först. Men allt är så bra som det kan vara, jobbar, pluggar, river mitt kök ja som sagt var i 120 knyck ;) Men idag åkte det sista ut från köket så nu har vi enbart spisen och fläkten kvar och det får stå kvar tills nästa helg. Har även börjat riva ut golvet, måste kolla så allt är bra under. Men som vanligt går ju inte allt precis lätt när vi gör något :/ skulle stänga av vattnet och skruva bort några rör, det gick bra men sedan när vi satte på vattnet så läckte det ju :( inte så lätt att få tag i delar en lördagskväll precis men min älskling fixade det själv. Han är bara bäst det man inte har får man allt fixa säger han och det stämmer ju ;) nu har vi vatten och inga läckande rör :D
Jag har även en ny leksak ;) mitt Telia abonnemang gick ut på den gamla telefonen och vips fick jag mig en sprillans ny Iphone 4. Hade tänkt mig en betydligt enklare sak men telefonen hade en konstig inverkan på mig så jag kunde inte låta bli ;) Ska bara försöka lära mig den med, mycket finesser. Men så rolig så ;)  Ja ikväll är det Melodifestival, har strö tittat lite men tycker att det är kul att Sverige är med och tävlar, gillar väl inte låten men söt är han ju ;) Så jag kommer hålla tummen för han ikväll och njuta av mitt lördagsgodis ;)

Ha en trevlig lördagskväll nu Kramizar :)

Inga kommentarer: