25 maj 2011

Låg......

Precis som min magkänsla sa så klarade jag inte matte tentan och nu känns allt ganska så dåligt, försöker hitta positiva saker men svårt att få till dem. Så nu får jag läsa mer till hösten, så trött på att läsa. Vill vara klar men tydligen tycker någon annan att jag ska fortsätta. Försöker se något positivt nu varje dag för att inte falla och hittills går det bra men som sagt var en dag i taget.
I går var jag i Kalmar med dottern, hon tatuerade sig, blev väldigt fint och hon var super duktig. Trodde faktiskt att hon skulle banga i sista minuten men tydligen ville hon detta mycket för hon satt som en staty. Handlade och åt på Subway, grabbarna var också med. Trevlig eftermiddag. I morgon ska vi in igen, P ska till hud och sedan lite teori på körskolan, måste sätta fart nu för annars drar det ut på tiden. Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på Grey Anatomy och om jag orkar även The Map, kl ringer nämligen kl 05.00 i morgon och det gillas inte ;)

Inga kommentarer: