15 maj 2011

Ångest :/

I morgon är det den 16 Maj och det betyder tenta för mig :/. I morgon mellan kl 15-20 sitter jag i en hemsk sal i Kalmar och räknar matte och denna gång MÅSTE jag klara mig för annars går jag under. Har en magsyra som heter duga och värk med, hatar det här. Det blir ju inte bättre för att jag vet att jag igentligen är färdig med den matten för förskolan och skulle igentligen redan ha mitt examensbevis ( enligt läraren) Idag var tanken att jag skulle plugga massor men istället har jag försökt promenera bort min ångest, har varit ute i timmar men det hjälpte inte, det bästa var att jag fick träffa goa S och hennes lilla A. Den promenaden var bäst idag, bebisar har en förmåga att få mig att må bra :) Nu ikväll orkar jag inte räkna för nu är kroppen helt slut så istället blir det mys i soffan med en tallrik äppelpaj och massor med vaniljsås, för det är jag värd ;)

Ha en trevlig söndagskväll och snälla håll tummen för mig i morgon ( jag behöver många tummar)

kramizar

Inga kommentarer: