7 maj 2011

Model för en dag ;)

Idag har jag varit model för en dag och det var en annorlunda upplevelse. Jag förstår nu att det inte är något man behöver vara avundsjuk på ( att vara model alltså) Det var både roligt och jobbigt, menar kroppen ville inte alltid det som man sa till den och vissa rörelser blev stela, men det var skoj ändå. Vi blev sminkade direkt när vi kom av duktig personal och sedan direkt till fotograferingen. Är faktiskt väldigt nöjd med alla bilderna men det var dyrt så det blev "bara" 10 st bilder + 3 med dottern och mig tillsammans. Tänkte dela med mig av några här på bloggen och om ni blir uppringda så åk för det är värt det :)


Måste även berömma mannen som rivit ut nästan hela köket idag, numera står halva mitt kök i vardagsrummet och det är väl bara att gilla läget ;)

Ha det så bra och njut av solen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina bilder!! Kram/ Mia