18 maj 2011

Vilken känsla ;)

Idag när klockan ringde kl 04.50 så var jag riktigt TRÖTT men upp och traskade iväg. Blåste men var ändå en härlig promenad, jag och fåglarna typ ;) Haft en kanon dag med ett gäng busfrö och massor med frisk luft. Men det bästa med de här tidiga morrnarna är att man slutar tidigt, så vid halv ett traskade jag hem. I vanliga fall hade jag satt mig med näsan i ett mattehäfte men idag slapp jag det :) UNDERBART. Även om jag nu inte klarar mig så vet jag att jag gjorde mitt bästa och kan bara vänta in ett mail från R och sedan efter det gråta eller skratta. men fram tills dess det mailet kommer tänker jag inte tänka matte. Så idag slängde jag mig på altanen och solade, underbart skönt med fasen så hett, jag gav upp efter 45 min ( inte likt mig)men det stod still där i solen och min stackars hjärna blev nästan kokt ;) Men han med att få ut två maskiner med tvätt, pantade flaskor och burkar = 226 kr ( bra att ha i semesterkassan) han rensa bland alla tidningar och besöka återvinningen och sedan handla med. Hem till en sjuk dotter :/ troligtvis magen ( BLÄ) vi får se hur det framskrider, just nu är hon ganska så pigg och än så länge är maten kvar ;) Fixade en smarrig Pasta Carbonara som vi satt på altanen och njöt av. Som ni vet har jag inget kök för tillfället och ibland blir jag ganska så trött på mitt liv, helst när det kommer till att diska. Idag stod jag länge på toan nere och diskade i handfatet, det går men så tråkigt och besvärligt. nu letar jag dock inte efter några besvärliga situationer utan försöker se det positiva i ALLT men idag var det lite motigt :/ Men jag kommer få ett kanon fint kök inom en snar framtid ( HOPPAS JAG :) Nu ska jag ta min välbehövliga promenad så ha det så gott mina läsare, vem ni nu är ;) Lämnar gärna en rad med ert namn så vet jag :) ha det så gott Kramizar....

Inga kommentarer: