16 maj 2011

Åhh så var det gjort.....

Vaknade tidigt idag eftersom mannen åker iväg runt halv 6, han krama om han i allafall innan mina grön/blåa slog igen en stund till. Ville inte kliva upp frös och mådde skit, ont i magen och kände mig minst sagt väldigt eländig, men skam den som ger sig. jag ska inte låta det här knäcka mig längre utan möta det med motstånd. Nu låter det så fint så men hela dagen har gått åt till att visa upp en fasad utåt som om allt vore bra, det har det inte varit alls. Men barnen har varit underbara och jag ska inte klaga. Hem en snabbis och skrev till lite på mitt fuskblad sedan åkte jag in till Kalmar. Konstigt nog var jag inte nervös när jag väl kom in, träffade två klass kamrater från första delkurserna och det var roligt. Tentan ja vad säger man, man läser och räknar, lyssnar på läraren och tror att man har en aning om vad man sysslar med, men sedan när man väl sitter där då är allt bara bortblåst. Men jag skrev på allt utom två saker, tyvärr två saker med höga poäng men jag kunde inte och minns inte att vi gjort det så varför krångla till det och försöka. Jag är dock nöjd ( lurar mig själv lite) jag gjorde mitt bästa, jag satt i 3 timmar med så jag gav inte upp först ( var nr 3). men nu nu är jag tom, på vägen hem kändes det som att jag hade lösts upp och bara försvunnit. Väl hemma så blev det lite plock sedan en rask promenad, mår bäst när jag är utomhus när jag har min ångest. Nu ska man bara vänta på att få resultatet med, R lovade att rätt snabbt men om jag ska ta ut något i förskott eller inte det har jag inte bestämt, jämnt när jag trott att det gått bra så har det gått åt pipsvängen så nu vet jag inte.....

Bara att gilla läget och vänta ......

Inga kommentarer: