3 maj 2011

Men hejsan :)

Är ett tag sedan men visst jag lever och allt är bara bra, hinner inte hit bara. jag jobbar och sliter med alla goa ungar och resten av tiden försöker jag slita med matten, det börjar dra ihop sig mot tenta :/ Mitt liv är lite upp och ner men säg vems som inte är det :) Hoppas ni njuter av våren ( fast den tagit semester just idag ) det får mig att längta efter med värme och mer sol men det kommer bara att vänta. Mitt hem är fortfarande en bygg plats men taket är klart, golvet är inköpt och ligger här på golvet i vardags rummet ( vi snubblar över det dagligen) vi har även bestämt oss för vilken spis och ugn och fläkt vi ska ha sen är pengarna slut ;) Men det känns ändå skönt att vi har det viktigaste och resten tar vi undan för undan :) Vikten då jo det går sakta men säkert ner ( med lite bakslag då och då) är nästan 9 kg nu och jag känner mig nöjd. I lördags när vi var i Kalmar och S och jag passade på att shoppa lite, döm till min förvåning när jag kunde få på mig ett par 38 i byxor :0 Har aldrig hänt vad jag minns i allafall.Skön känsla och jag kände mig så fin, ser fram emot sommaren när jag kan få bära mina nya kläder :) Nu ska jag plugga lite så ha en bra kväll :D

Inga kommentarer: