5 augusti 2012

Sista dagen på semestern

Söndag och sista dagen på semestern. Fyra veckor har gått fort och just nu skulle jag kunna vara hemma i fyra till, men ska bli skönt att börja på måndag. Saknar rutinerna som man har i vardagen och lite annat att tänka på. Har massor med måsten men orkar inte med ett enda av dem, hinner säkert med dem ändå. Idag åkte jag till Kalmar ridklubb och fotade M som hoppade 1.10. Så stolt över honom han har verkligen utvecklats enormt med ridningen och Chezzie är så fin så :) Nu hade han otur idag och det blev en liten touch på sista hindret, märkte det inte ens men men så är det bara att lämna bakom sig och ladda för nästa gång. Att sitta och gräma sig löser inga problem. S har åkt över till Borgholm med ett par kompisar och ska till Strand, lät roligt men inget för en gamling som mig dock ;) Mannen sliter med garage portarna och snart är båda på plats, sen blir man allt lite bortskämd, menar man trycker bara på en knapp ;) och kör sedan in bilen....
I natt har jag fått sova lite och det känns bra, tog faktiskt en tablett och sedan somnade jag med lampan tänd och tv på, mannen och dottern satt och såg på film. Dagarna går och förhoppningsvis så bleknar bilderna och jag minns alla andra tillfällen som varit betydligt roligare. Men jag tänker och tänker..........



Inga kommentarer: