11 augusti 2012

Blandad kompott....

Blev en tur in till kalmar i går med B och J och så mannen och dottern. Vi började med att äta underbart god mat på Athena innan det var dags för Brolle att uppträda, vilken show ;) Blandat rock och visor. Klart godkänt i min smak, dottern höll dock på att få spader ;) inte hennes musik precis. Efter så blev det fika på Ben & Jerry smaskigt värre vill jag lova, tänk att allt onyttigt ska vara så förbenat gott :). Idag har jag slitit må ni tro, skurat mattor och överkast, önskade faktiskt att jag haft en matt maskin men men det gick nu väntar vi bara på att de ska torka och resultatet av tvättningen.
Har även hunnit med att gratta grannen som fyller år idag , stort GRATTIS till dig :D.
Nu är det snart kväller och jag känner mig som jag gjort ett maraton typ, blir väldigt lugnt ikväll.
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll med era nära och kära och ta hand om er man vet aldrig.......

Inga kommentarer: