19 augusti 2012

Man inte ska klaga .....

Nä vet att man inte ska klaga men det är faktiskt varmt idag :0. och nu är det snart slut på augusti med...varför var det inte så här varmt och skönt när man hade semester????? Men jag klagar inte jag lider i tysthet och gör så lite som möjligt ;) Fast idag känns det som att vi slitit hela dagen, blev en sväng in till Kalmar och fixat i dotterns lägenhet. Det börjar dra ihop sig till skolstart för henne och då ska ju en massa saker vara gjorda, tur min man är så SNÄLL och händig ;) Så idag har vi skurat golv (omöjligt att få rent ) det har kommit upp en ny hylla och det har satts upp ett dusch draperi, nästa vecka ska vi tvätta överdraget till hennes soffa och allmänt sanera en väldigt dammig lägenhet sen får hon faktiskt sköta resten själv. Ska bli tråkigt när hon är borta igen för konstigt nog vänjer man sig fort vid att ha henne hemma på heltid, men men bara att gilla läget..
Tror att jag är allergisk mot björk pollen :/ mår skit och har en djävulsk klåda i ansiktet och i ögonen, nyser för två  , bhaaa blir galen :( Trodde faktiskt inte att jag var känslig mot sådant ...
Ikväll kommer B och ska färga mitt hår, utväxten ska äntligen väck :D Har tröttnat på att vara rödhårig med för det är ju inte rött som jag vill ha det utan mer rostfärgat blandat med grått...super snyggt NOTTTTT
nu blir det mörkt igen och allt är som vanligt :)
Imorgon börjar skolorna igen och sonens sista sommarlov är slut. Hoppas han inser hur bra han haft det i alla dessa år för nu börjar allvaret och sedan är det dags att bege sig ut i arbetslivet och slita som alla andra.
Ha det nu så bra i värmen ;)
Kramizar

Inga kommentarer: