20 augusti 2012

Gula el röda rosor ??? Varför ett problem....

Måndag och första skoldagen för många :) kan tänka mig att många barn var nervösa idag. Kommer inte ihåg min första skoldag men kan tänka mig att jag var lika nervös som alla andra. Min dag har varit bra, ska man klaga på nåt så är det väl vädret ;) men varför klaga bättre att le och var glad. I går skulle min mamma fyllt år :`( var nere och satte rosor på hennes grav. Insåg att jag behöver höststäda vid graven och även vid de andra, tycker inte det är länge sedan som jag sommar planterade, tiden går fort. Har haft ett dilemma ett tag nu och det gäller våra hand blommor till P begravning.Tror att de flesta kommer ha röda rosor men direkt när begravningen kom på tal så kände jag att jag ville ha gula rosor, vet inte varför men gul är en varm färg och jag tycker den passar i på P, han var en varm person. Det blev gula rosor och jag är nöjd :D Löjlig man är igentligen, färgen på blomman spelar ju ingen större roll för man sörjer ju inte med blommorna.
Ikväll börjar Dallas på tv, är ett bra tag sedan man såg det kan jag säga ;) Men med en Dallas tokig mamma så såg man nog alla program som sändes på 80 talet och självklart ska jag se det ikväll, tycker det ska bli riktigt intressant att se om de lyckas hålla alla intriger vid liv denna gång med ;)
Har ett sjuhelsikes behov av godis i kväll så det är kämpigt, motivationen är långt borta vad som gäller springa och motionera så ikväll tar jag time out, fortsätter i morgon med nya tag.... hoppas jag ;)

                            Oj!! det har visst hänt en hel del med deras ålder och utseende med ;)
                                                                 Ha det så gott :D

Inga kommentarer: