22 augusti 2012

Drömmer om sol och härliga stränder, sol och bad.....

Sitter och drömmer, drömmer om sol och härliga stränder, sol och bad :) Tittar på utlandsresor och kan säga vilka platser det finns att åka till ( om man hade de pengarna förstås) Fyller ju lite halv jämnt i år och tänkte bjuda mig själv på en resa, det har jag förtjänat ;) En vecka i solen men en go kompis är ju inte fel eller hur :)Men inser snabbt att det finns många olika platser som jag kan tänka mig och priserna varierar verkligen. Men har man lite is i magen och vågar vänta så kan man få en resa både till rätt pris och till rätt plats så jag letar vidare och fortsätter att drömma :D
                                            Detta ställe ser väl helt okej ut eller vad tycker ni ?
                                          Sunprime Atlantic View Suites & Spa, Playa del Inglés

Dagarna går i 120 fattar inte var de tar vägen, kommer till jobbet och går hem igen. kan ju hoppas man gör lite nytta ;) Vädret däremot är inget kul jo eftermiddagarna är helt okej när solen skiner och det blir hett men fm när det bara regnar och är mörkt, nä det kan vi slippa. Fast jag går ut ändå, lite regn har man inte dött av.
Har tvättat min klänning som jag ska ha på fredag, mannens kostym är vädrad och näsdukar inköpta. Blir en jobbig dag men det är skönt att veta att man inte är ensam utan hela gänget kommer vara där + en del till vad jag har förstått.
Två tjuriga ungar har jag med, förstår inte vad de fått sitt humör ifrån, jag har ju mitt kvar och mannen med ;) Trodde det skulle bli bättre när skolan började men icke..... får låsas att det regnar och stänga av öronen ;)

Dallas ger jag inte mycket för, har sett nästan två avsnitt och ska de det tredje ikväll sen får vi se, blir så jäk.. irriterad på alla reklam avbrotten själva programmet kan ju bara hålla på i 30 min :/ Måste finnas bättre program att se, tycker Grey Anatomy kan börja snart :D det ser jag fram emot.
Nähe ha det så gott mina läsare som är ganska så dåliga på att skriva en kommentar...ett hej kan ni väl slänga dit i allafall ;)
Kramizar på er :D

Inga kommentarer: