17 augusti 2012

Fredag :D

Ja dagarna går sakta men säkert framåt och det känns bra. Gillar att vardagen har kommit tillbaks till mitt liv och rutinerna passar mig bra just nu i alla fall :) Trivs på jobbet, med nya arbetskamrater och nya och gamla barn. Det enda tråkiga nu är saknaden av min vän. Fattar fortfarande inte att han är borta och det lär säkert dröja länge innan man gör det. i går natt drömde jag igen och det var så jobbigt, mannen fick väcka mig och jag var så ledsen men  det finns inget att göra än att bearbeta det så gott man kan och försöka acceptera det. Nästa fredag är det begravning och det blir kämpigt :´´(
Ikväll ska vi ut med en arbetskompis som har gift sig och det ser jag fram emot, äta gott och umgås :D Gillar att umgås med folk, både pratglada och tystlåtna, alla är bra på sitt sätt ;) Är nog ganska så social av mig fast jag alltid trott att jag inte var det. Det är tur att alla är olika ;)


Inga kommentarer: