1 april 2012

Söndag och dagen efter, ja det låter värre än vad det är ;)

Söndag och dagen efter, ja det låter värre än vad det är ;) Var hos goda vänner i går, åt gott, spelade kort och skrattade hela tiden. älskar våra träffar att man får ha så kul ;) Men idag då så blir det ju dagen efter, inte för att jag tog något nej då spik nykter men inte tusan är jag van att vara uppe till två på natten. idag är jag seg och hängig och det blir inte mycket gjort här hemma som inte sköter sig själv. Men i morse så stack sonen och jag in till Kalmar, plockade upp dottern och drog ut till Modehuset. Sonen handlade lite nya kläder och så även dottern, jag provade och hängde tillbaka. Tycker inget passar just nu och varför slänga pengarna i sjön då....Men vi åt gott ( Ikea) skrattade och munhöggs, precis som det ska vara. sedan hjälpte vi dottern med att handla och skifta madrasser, hon var nöjd och vi åkte hemåt. Mannen är också trött idag men p.g.a. andra orsaker ;) så han har slaviskt följt alla bilprogram på tv idag och även hunnit med en eller två tupplurar men det är väl så det ska vara dagen efter antar jag ;). Själv har jag bäddat rent ( skötte inte sig själv) tvättat, bakat nya muffins till fotokursen i morgon. Så nu tar jag faktiskt kväller och tänker roa mig med så ska det låta i mysbrallorna och en kopp kaffe. Hoppade runt lite förut bland alla mina bloggar och hittade en underbar bild som jag vill dela med mig av till er. Innan Smirre bodde det en annan katt i detta hus, Skorpan hetta han och var en väldigt speciell katt, ingen knä katt precis. Tog bort honom sommaren 1999 för att han blev sjuk i cancer :/. Men än idag så bor han här hos oss, smirre är inte alltid så där väldans glad över dessa besök men verkar att ha accepterat dem och jag tycker det är mysigt att han finns kvar bland oss.






Ha det så gott :D

Inga kommentarer: