15 april 2012

Söndag och sol :D

Härliga solen har förgyllt min dag idag. Sov till nio, ingen katt som rev ner något ;)När frukosten var avklarad rev jag ur allt ur sängarna och startade tvätt maskinen, skönt att krypa ner i nya lakan ikväll. Medans det tvättades gick mannen, jag och B en lång härlig promenad, underbart att få gå ordentligt och med trevligt sällskap också :) mannen blev skit slut :0 konstigt ;) själv fortsatte jag att stöka här hemma. Tog dock en lunch och fika paus med lagom mellan rum. Efter att jag läst ut min bok gick jag ut i trädgården, det går inte att skjuta på det längre, det måste vår röjas. jag inser att jag inte är någon trädgårds mästare på några vis, tycker det är pest och pina med allt rensande, när det väl är gjort tycker jag det är så fint så ;) Kanske skulle jag anställa någon glad pensionär som tar hand om min trädgård :) Sen blev det dags för mat och idag stod det mexikansk middag på beställningen och det var sååå gott. Måste jag göra fler gånger. Nu har luften gått ur mig och jag måste allt vila en stund innan jag ska gå till Algots och köpa salva till min nya tatuering, ja det var det jag var så nervös över i går. Men en duktig tatuerare är bra på att lugna sina kunder och det gjorde verkligen P. är super nöjd och kommer varmt att rekommendera honom till flera och även göra fler besök i framtiden :)
Ha en trevlig söndag, Kramizar :D

1 kommentar:

Caroline sa...

Hej!
Vad blev det denna gång? Vill ju se bilder ju. Är så sugen på att tatuera mig,men jag är för feg :/
Visst har det varit härligt väder helt otroligt :D
Kramz