3 april 2012

våren har tydligen tagit semester.....

Kallt och ruggigt och våren har tydligen tagit semester. Solen kämpar dock för att värma oss men det är bara mars så man ska inte ha det så varmt än. April är ju precis i början och alla vet ju hur April är ;) Sitter och bollar med alla mina miljoner bland olika konton ;) det är mycket som de få futtiga örena ska räcka till och jag önskar allt att det var mer att flytta runt på men nej då :/ men ta mig tusan att jag ska klara det, att få ihop lite drägligt med pengar till alla mina resor om jag så ska leva på vatten och bröd ;) Det är härligt att ha dessa resor framför sig och det är det som är ljuspunkten för mig just nu.
Promenerar en hel del och förra veckan försvann det -800 g från min kropp, sakta men säkert ska de andra också bort. känns skit att gått upp igen när jag slet som ett djur hela förra våren och var så nöjd när vågen visade 70 kg. men jag är envis till tusen så jag är snart där igen.
Till helgen drar vi till Polen, ja ni läste rätt. jag ska ut på sjön ;) Men jag har förberett mig både psykiskt och psykiskt så det ska säkert gå bra. Nu följer jag slaviskt vädret i Polen och det ser väl inte så där ljust ut men vad sjutton, bara att plocka ner vinterstassen och ge sig iväg med ett leende på läpparna och vad kan gå fel då ;) Vi är ett härligt gäng så även om det är kallt ute så är det varmt hos oss. Nä nyduschad och väldigt sömnig räknar jag minutrarna tills kl är nio och jag kan gå och lägga mig utan att verka helt tokig ;)

Ha det så gott :D

Inga kommentarer: