29 april 2012

Söndag :D

Började dagen med en härlig promenad, mannen följde med. Passade samtidigt på att inviga mina nya skor, kändes väldigt bra. Fuskade lite med frukosten och rostade mackor, underbart gott. Tyvärr får jag dåligt samvete men försöker fösa det åt sidan. Idag är det söndag och jag har inget inplanerat. Blir det vanliga som att bädda rent, tvätta och fixa mat, annars så blir det boken och soffan. Det förtjänar jag om jag får säga det själv. Vi är ute mycket i veckorna och det känns på kvällarna, skönt. Men helgerna är heliga känner jag nu, mer än någonsin. Har gått på Zinova i en vecka och känner mig lite klarare i näsan men nej helt frisk är jag ej och nu är det kämpigt :/ Tur att man har en del att se fram emot :) Till helgen sticker syster yster och jag till Stockholm och Täby, ska på en Reunion på ett ställe vi var ute på i våra unga dagar ;) träffa folk och bara ha det bra. Ser jag farm emot. Sen är det ju Sweden rock som närmar sig med stormsteg, tyckte inte det var länge sedan vi bokade biljetterna :D Men det ska bli skoj, bra musik, mat och gemenskap.
Nu tittar solen fram, konstigt nog. kanske skulle ut en sväng till då ....

Ha det så gott :D

Inga kommentarer: