31 december 2015

Tack 2015 och välkommen 2016 :D

Då var den här årets sista dag. Man vet att den kommer och när den väl är här så är det som en vanlig dag fast det smäller lite mer ;)
Dagen har varit lugn, lång sovmorgon med lång promenad och sedan frukost. Gillar dessa dagar när man inte har några måsten. Blev att åka ner till min farbror och önska gott nytt år, vi fikade och satt och pratade i flera timmar, så roligt att höra honom berätta saker. Han var riktigt pigg med och det gör mig glad. Bägge barnen är på partaj och jag hoppas dom har roligt, själv sitter mannen och jag och njuter i soffan med kissen mellan oss. vi har ätit gott och nu har lugnet infunnit sig, blir soffan till tolvslaget sedan lite fyrverkerier sen sängen innan det är dags att vara chaufför :)
Jag hoppas alla där ute är försiktiga med raketerna, är så lätt att det går fel och helst ihop med alkohol. Njut av vänner och skratta mycket så kommer det bli ett bra 2016

Inga kommentarer: