27 december 2015

Snart är detta år slut.

Snart är detta år slut. 2015 har inneburit mycket glädje, en del sorg och ångest. Mycket man gjort och mycket man önskar man hade gjort. Men istället för att fundera över det så ser jag fram emot 2016 med nya ögon. Kommer uppleva lika mycket glädje och sorg kan jag tänka mig för det är så livet ser ut. Att ångra en massa saker hjälper inte en att må bättre men jag önskar en del saker ska ändra sig till det bättre, för detta år har varit tomt utan dig på många olika sätt.
Att vara julledig är underbart, så avslappnad som jag är just nu vet jag inte när jag var sist och det behövdes. Börjar varje morgon med en lång promenad, inte med glädje vill jag inte påstå för det känns som att man går i sömnen men jag mår så mycket bättre efteråt. i dag var det dock inget vidare snö och blåst och motvind i 40 min kändes men desto skönare att få komma hem och äta frukost och krypa upp i soffan :)
Tyvärr så stannar inte snön kvar utan blev det där hatade blasket istället och som vanligt så fryser det säkert på i natt och bara skapar problem. Ska det vara snö så låt det vara kallt så det ligger kvar annars kan det lika väl lysa med sin frånvaro.
Varit och fikat i nabben hos farbror idag, han var riktigt pigg, underbart att se :)
Snart är det min födelsedag men det känns som att det kvittar lite, inte jämnt så det blir väl en fika och lite tid att umgås med de närmsta :) Men jag ljuger om jag säger att jag inte vill få paket för jag älskar att få paket ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll och var rädda om er


Inga kommentarer: