25 december 2015

Dagen efter ....

Dagen efter julafton. Den har varit så underbar, lång sov morgon, lång frukost, lång mysstund i soffan till en film, lång promenad i hård blåst och sol, och en god julmiddag ( igen) älskar detta lugn :D Känner att jag verkligen varvar ner, känner mig lugn i hela mig så denna ledighet är nog behövd på flera plan för min del.
Gårdagen var bra, det blev precis som jag ville, lugn och fridfull. Min farbror orkade med hela kvällen och han var så nöjd när vi skjutsade hem honom och det betyder allt för mig, resten är bara bara....
Ikväll blir det ett annat mys, träffa goa människor, prata, äta och umgås, ser jag fram emot.
Hoppas ni är nöjd med era julklappar, jag är då det och det verkar som att resten av familjen är det med :) nu fortsätter vi att ta det lugnt och må bra med människor som sprider glädje och ger energi och glömmer allt tråkigt som finns omkring oss.
ha det så bra och fortsätt att njuta av julen och friden :)

Inga kommentarer: