28 mars 2015

Lite lördagsnöjen ;)

Sliten, fick agera chaffis i natt då sonen ville hjälpa en tös som kommit på villovägar. Skönt att veta att även i ett onyktert tillstånd så förstod han allvaret och ville hjälpa till.  Lite otäckt när de är så unga och så onyktra att de inte vet var de är, var är föräldrarna?? jag får ofta höra att jag curlar mina barn, ställer upp i tid och otid men för mig är det inte ett problem, verkar som att andra har mer besvär av det än jag ;) jag kommer alltid hjälpa och stödja mina barn om det så innebär att sätta sig i bilen kvart i tre en lördagsmorgon och sedan köra bil fram och tillbaka. För mig är det kärlek och så tacksam att de faktiskt är mig som de ringer till istället för att skita i allt och någon råkar illa ut. Slutet gott och då spelar det väl ingen roll att man är sliten idag, kan lova att jag mår bättre än vissa ;) Fniss. Har varit och tittat på nytt tyg till vår markis på baksidan, kommer bli samma som på framsidan och det kommer bli kanon :D hem och lunchade lite och hamnade framför tv, inte fel det heller men sen blev jag uttråkad och hämtade kameran och min älskade kisse fick agera fotomodell.





Att jag älskar min katt det vet ni som har följt mig, han förgyller min dag och samtidigt skulle jag kunna hudflänga honom, han har ju en förmåga att väcka oss runt tre/fyra tiden varje morgon :( inte roligt men älskar honom ändå den lilla hårbollen.
Dagen går i lugnets tecken, har egentligen massor att göra men verken ork el lust finns så bara att skita i det, gör jag nåt nu så blir det ändå inte bra så det gör jag väl en annan dag. Kvällen blir lugn och även morgondagen. jag hoppas ni också får en lugn och skön helg.

Kramizar :D

Inga kommentarer: