31 mars 2015

Ingen bra dag i dag.....

Ingen bra dag idag eller den började väl okej men sedan kom det en smärta krypande. En sån där malande och väldigt jobbig värk, antar att det är efter besöket hos kiropraktorn i går. Har ju gått en längre tid sned så det var väl väntat men ändå jobbigt.
Idag är det tredje dagen vi äter helt ny mat i vår familj, vi har letat upp viktväktar recept som vi har lagat precis efter recepten och det har varit över förväntan. Mycket gott måste jag få tillägga och lätt att laga. Sonen har väl varit lite misstänksam men även han har ätit, kul.
Längtar till fredag morgon och förhoppningsvis en lång sov morgon. Har så himla svårt att sova, somnar runt tio och vaknar runt tolv sedan sover jag vaknar sover och så håller jag på, skit slut när man sedan väl ska gå upp. Känner att jag är riktigt i olag och ibland vill jag bara skita i allt och lägga mig och sova bort några dygn men det går ju inte. trött på att gå och vara trött, det är jag i alla fall.




Inga kommentarer: