11 mars 2015

Ibland är det bara.....

Lite låg, men ibland har man sådana dagar. bara att andas och fortsätta i samma spår, en dag i taget. men ibland blir det bara för jobbigt och allt man gör känns skit, som om det inte har någon mening. Saknar min dotter väldigt mycket, ska bli underbart att få krama om henne i april när hon kommer hem. Började tidigt idag och inte blev det bättre när man får näsblod ca 10 min innan man ska gå till jobbet, power vila på soffan och be om mirakel, men det gick eller åtminstone tills jag kom till jobbet. Barnen tyckte det var kul att jag gick med papper i näsan. Älskade trollungar de förgyller min dag och är så tacksam att jag har detta underbara jobb.
När jag kom hem tog jag faktiskt en power napp, tänkte ligga och läsa för att varva ner och vila lite men somnade nästan så det var bara att palla sig upp och ta en rejäl promenad i blåsten. var riktigt skönt och jag fick sällskap av solen en bra bit, inte helt fel. mannen hade lagat mat när jag kom hem så det var bara att sätta sig, är man inte bortskämd med ;) men blir lika glad varje gång det händer.  Nu blir det soffan resten av kvällen, måste vila bort min onda hals :( är ju snart helg och då vill jag inte bli liggande.
Ha en fortsatt bra kväll, kramizar

Inga kommentarer: