14 mars 2015

Hårdvind och sol....

I dag har jag verkligen gått i motvind, kom två steg framåt och tre bakåt. men fram kom jag fast det tog 1.26 min. Har bestämt mig för att sätta igång inför spring säsongen, alltså jag ska sakta men säkert förbereda mina knän för att de ska klara av att springa. stora problemet är bara hur? vet att jag måste gå ner minst ett par kg och sedan få upp flåset, men det har ju gått de andra åren så jag hoppas på en positiv repris även detta år. Däremot är jag lite kluven att springa Tjejmilen. Det är så skit kul men samtidigt så känns det som det inte spelar någon roll. ja men har ju en tid kvar att bestämma mig på...
Det äe skönt att gå och låta tankarna flöda fritt, se alla underbara saker som sakta men säkert börja andas vår, sol, skit lukt, sandiga trottoarer, gympadojor och ljusa morgnar. Men är väl snart dags att ställa om klockan och då blir det mörkt igen, bara för ett tag men ändå...
ikväll blir det ett besök hos de bästa, lite mat och kortspel, skratt och bara vara inga måsten bara skoj. Hoppas ni också får en kanonkväll :)

Ha det så gott, kramizar

Inga kommentarer: