27 september 2013

En klapp på axlen är aldrig fel :D

Fredag, underbara fredag. Denna vecka har varit lite splittrad då jag blev tvungen att stanna hemma onsdag och torsdag pga feber. Tråkigt men vad gör man, hade tänkt vara frisk året ut men men, det gick snabbt över och det är skönt. I dag jobbade jag en kort dag men kände ändå att jag faktiskt gjorde något bra, ibland ska man följa sina instinkter och gå på magkänslan för ibland blir det bra. Kan tyvärr inte säga nåt mer så inte blir ni som läser speciellt klokare av detta ;) Men hem i blåsten efter att ha fredagsfikat med goa jobbarkompisar. Fick en glad överraskning då mannen hade murat klart spis baksidan och påbörjat ena väggen av murstocken, kommer bli riktigt bra :D sakta men säkert börjar mitt kök bli färdigt. Håller fortfarande stenhårt på att inte börja med hallen förens köket är 100% klart, envis som synden ;) men för någon gångs skull så kan vi ju bli färdiga med nått. Tog mig sedan en skön men blåsig promenad in till köpingen och första anhalten som var spelcafeet, fick en trevlig pratstund med dem innan jag gick vidare till min massagetid. Underbart säger jag bara, ligga där och känna hur varenda knut försvinner och bli varm och go i kropp och själ. Man skulle una sig detta lite ofta, ja det kostar men det är man väl värd eller ? jag tycker dock det. Hem igen och då bjöd mannen på pizza, bra avslut på dagen, nu myser vi resten av kvällen. Ha det så gott och var rädda om er i mörkret :)
Kramizar

Inga kommentarer: