2 oktober 2013

Jag är trött ( gäsp) trött på att vara trött !!!

Jag är trött ( gäsp) trött på att vara trött !!!
Efter en mycket givande helg med få vilopauser så inser jag så här i mitten av veckan att krafterna är på upphällning :0 vad göra åt detta???
Vila
Trycka i mig en massa godis
massage
Fika
bada
Promenad
Ja förslagen finns ju men nä inget lockar, trött på att vara trött helt enkelt :/
Så när jag nu sitter här och är så trött så tänkte jag dela med mig av oviktiga saker jag har gjort i helgen.
På lördagen åkte jag in till kalmar och tillbringade dagen med dottern, underbart att krama henne :) Vi han nog säkerligen med varenda affär i innerstan + Hansa ;) en riktigt lyckad dag med fina inköp. Så nu har min tunna garderob fått lite påfyllning igen. Vi han både äta lunch och fika ;) Passade på att storhandla också så nu är det avklarat för denna månad, bara lite små inköp men det fixar jag hemma. Åkte runt halv elva och var hemma igen halv sju, mannen trodde jag hade flyttat ;) men nä då bara en heldag med dottern.
Sen blev det söndag och då hade jag lovat syrran att komma ner till Udden och fota en kompis som tävlade, kanon vacker dag, varm och en strålande sol, härliga människor och en mängd fina hästar gjorde min dag. Fick si så där 420 kort ;) Alla var ju inte kanon men en del lyckades jag fånga. Även här blev det en lång dag, åkte vid tio och kom hem strax efter sex, stackars maken han fick sitta mycket själv denna helg så nästa ska jag sitta i knät på han hela helgen ;) Efter denna söndag utomhus så sov jag ovaggat vill jag lova, och det kändes bra då jag sovit väldigt dåligt ett tag, ligger i en myrstack känns det som och när man väl ligger där och rullar så börjar man fundera och sen är det kört .....
På Lördag är det marknad i mönsterås, älskar denna dag :D älskar igentligen alla marknader men de sista åren har det bara blivit denna här hemma. Så på lördag ska jag mysa och trängas och äta munk och handla en massa onödiga prylar och fira en kompis som fyllt år och bara ta det lugnt.

Ha det så gott, kramizar :)


Inga kommentarer: