6 oktober 2013

Idag är jag bakis :0

Idag är jag bakis, inte av för mycket onödig dricka i går utan av feber :/ Verkar som att denna onda cirkel inte vill sluta snurra och jag börjar bli sjukt trött på den :(
hade en trevlig kväll i går, fast med de människorna å kan det ju inte bli annat än bra :) Vi grillade och det var kallt, troligen den sista grillningen för i år men fasen så gott det smakade. Den här sommaren har det ätits mycket gott kan jag säga och jag längtar redan till nästa sommar och många härliga grillkvällar med de bästa.
Idag skiner solen och det är underbart vackert utanför mitt fönster, allt skiftar i gult och rött och det retar mig en hel del att jag inte orkar gå ut med kameran och fota men ibland så måste man allt lyssna på sina signaler så det får bli soffhäng i dag. Tror allt att maken håller med om det ;)
Var på marknaden i går och kollade läget, samma skit som vanligt men ändå så är det en härlig känsla att gå där. trängas med folk och se folk som man inte sett på länge. Handlade dock bara en present till födelsedagsbarnet ;) hoppade över munkarna fast de dofta underbart. Nu känns det som att hösten kan komma och någon dag denna vecka ska jag flytta om i garderoberna, sommar ner och vinter upp. Lite kul faktiskt för jag älskar att krypa in i stora tröjor och andra varma kläder då jag oftast fryser var jag än är, konstigt nog eller inte för det har jag gjort de senaste 15 åren så jag borde vara van ;)
Var rädda om er och passa på och njut av solen, kramizar.


Inga kommentarer: