18 september 2013

Varför gör jag som jag gör? svår fråga...

Blir så trött på mig själv ibland :/ Trött på att jag vill en sak men gör precis tvärt om. Måste sluta äta, nu lät det fel självklart ska jag äta men inte allt onödigt. Denna sommar har varit fin, varm och underbara kvällar och det betyder grilla och annat smått och gott och även om jag försöker röra på mig så är det mer in än av :(  Irriterar mig mycket. Varje söndag el någon annan dag bestämmer jag mig för att börja och varje dag bryter jag det löftet fast jag vet att jag blir besviken. Behöver en stor fet spark i ändan och någon som driver mig till vansinne ( el jag den/dem ) Funderar på viktväktarna igen men samtidigt så vet jag ju hur jag ska göra/äta så varför betala? men det är en bra hållhake för betalar man för något så sköter man det ju ELLER ????
Just nu har jag något skit i kroppen och det verkar vara långdraget för inte fasen går det över, det tar däremot all min energi. Orkar jobba men sedan är det slut på orken. Vilar, gör något, vilar osv så är det om kvällarna och helst vill jag bara sova. Men förhoppningsvis så blir jag snart av med det eller att det bryter ut och jag blir sjuk. Jag vill att det ska ta slut i alla fall så jag blir pigg och glad igen och slutar att vrål äta ;) Nu sitter jag här med dåligt samvete för att jag tog den där Cappuccinon :´( och magen den spänner, och framför mig ligger det två nya kataloger med massor av fina kläder i som jag vill köpa men absolut inte nu :0
Personlig tränare söker :)

Ha det gott och var rädda om er....

Inga kommentarer: