20 september 2013

Då kom den då äntligen, fredagen.

Då kom den då äntligen, fredagen. Har längtat hela veckan konstigt nog, har haft en bra vecka så jag vet inte varför jag längtat. Mannen hade planerat mys middag så grillen kom på och gratängen in i ugnen, smakade så underbart :) Så nu sitter jag här mätt och belåten och önskar att det fanns plats för lite godis men det skippar jag för det är fullt, och då menar jag riktigt fullt ;) Proppmätt med andra ord.  Mat är lite för gott ibland. Förra inlägget så gnällde jag rejält över mig själv och vikten men när jag skrivit och det gick ett tag så blev jag så arg på mig själv, varför gnälla? varför inte göra något åt det? Så det gjorde jag. Satte mig på träningscyklen och svettades i 30 min och i går gick jag en rejäl promenad innan maten så nu ska det allt röras på fläsket ;). Funderar på att gå på vattengympa med och simma efteråt, alltid skönt när mörkret smyger sig på att simma lite med lugn musik, bara det inte är för mycket folk...
I morgon har de lovat fint väder och det tänker jag utnyttja, laddar kameran ikväll och sedan beger jag mig ut och fotar hösten, hoppas vädret stämmer bara för jag vill verkligen ha sol, inte moln med sol. Gillar hösten och alla dess klara färger, nu är det inte så långt gånget än men det som finns är tillräckligt. i själva verket rymmer jag för lite natur och tystnad ;) Annars är helgen = vila, inga måsten bara vara och mysbrallorna på. Så jag hoppas ni får en bra helg, Kramizar och var rädda om er :D

Inga kommentarer: