2 september 2013

Jag känner mig verkligen som en urvriden disktrasa......

Idag kom allt ifatt mig, alla timmar som jag gått och varit nervös över maken, oro över att det inte ska hjälpa mm. jag känner mig verkligen som en urvriden disktrasa, hur nu de känner sig. Dagen har gått i slowmotion och när den väl tog slut orkade jag knappt åka hem. Men hem kom jag och fixat lite i matväg också, även om det bara blev varma mackor ;) Som faktiskt var riktigt goda. Nä det har varit en jobbig helg och det har tagit mer energi än jag trodde och nu ska jag ju igentligen ladda inför Tjejmilen på lördag men mest av allt vill jag bara gå och lägga mig och sova ett dygn typ. Men i morgon är det tisdag och då kommer det kännas bättre :)
Kändes lite höst  idag, vet inte om det var för att vi lämnade Augusti och kom in i September? men det känns i luften och man börjar se en lätt skiftning i naturen som påbörjar för kyla och vinter. Tycker dock om hösten, älskar alla dessa underbara färger, att man faktiskt kan krypa upp i soffan med en kopp te och tända ljus och bara mysa likaväl som att gå ut och gå en rejäl promenad. Tycker vi bor i ett fint land som erbjuder så många olika årstider, fast man skulle ju kunna spola fram när det är som gråast, eller snöblasket det gillar jag inte ;) Det är då jag vill kliva på ett plan och åka mot varmare breddgrader, men inte i år... kanske nästa ;)

 Varför inte hit? 



Tänk att vakna om morgnarna och se detta så fort man slår upp ögonen :0 Vore inte helt fel.....
Bora Bora hear i come.....

Inga kommentarer: