26 februari 2013

Bra dag med SOL :D

Tisdag och jag var skit slut när jag vaknade, hur nu det kan stämma?  Har varit en bra dag med mysiga trollungar. På eftermiddagen kom solen, älskade sol blev så glad. Drog med ungarna ut och lärde dem åka på stjärtlapp, klarade de galant. Blöta och nöjda myste vi vid mellis. Bra slut på en bra dag. Hem och fixade en omelett till maken och mig, kräver inte så mycket mat just nu så lite förvånande att vågen och jag inte är överens :( Men ska ju motionera ordentligt nästa vecka så förhoppningsvis försvinner några gram då ;)
Sen hamnade jag här vid datorn och luften gick ur mig, för mycket luft kanske eller för mycket tankar i huvudet....
Fått veta en del saker som gör mig ledsen, vet inte riktigt hur jag ska ställa mig i frågan och om man ska göra nåt eller inte ??? men nåt måste jag göra för jag vill inte att det ska sluta illa. Fasen vad svårt det är ibland :/

I dag längtar jag massor till SWR, längtar efter att få dra och bara vara jag, inget jobb, ingen familj bara jag. missförstå inte nu ÄLSKAR min familj över allt annat på denna jord och även mitt jobb men ibland behöver man ge sig iväg och få sakna och längta tills man ses igen :) Fattar ni ?? ;) Ska bli kul med all underbar musik, få fota, kolla in alla världens mest konstiga människor ;) äta massor med skräpmat och leva hajon tackon liv i 4 dar. Det är grejer det ;) Men först är det fjällen som gäller, ser jag också fram emot men vågar knappt säga det för jag gillar ju inte snö, kyla och massor med kläder, vill ju ha vår och värme men solen lyser förhoppningsvis där upp med så jag får ta mig ett snack med den då :)
 Nu ska jag ta mig en fikis med bästa mannen i hela världen :D

Inga kommentarer: