4 februari 2013

Nagelfix :)

Måndag igen, fort går det när man har roligt. Idag har varit en bra dag. Har varit på Ipad utbildning och fått lära mig nytt och roligt. Önskar att jag hade en hemma med bara så man kunde sitta och öva :) Blev hämtad av man och son, inget roligt väder precis och inte blev det bättre. Tog bilen och åkte till Mölstadshemmet, skulle fixa mina naglar. När jag fyllde år så fick jag en nagelförläning av goa kompisarna, skit kul :) Har aldrig gjort det förr och hade säkerligen inte gjort det nu heller men nu är det gjort och jag är super nöjd :D








Var en trevlig tjej som visste vad hon gjorde, lätt att prata med och förklarade allt dumt som jag frågade om;) Ett bekymmer bara, fanss VÄLDIGT mycket färg och saker att välja på och jag fick som vanligt beslutsångest men när jag såg denna lila färg så blev jag bara så kär, älskar den. Blev några vackra stenar på
 med och så här blev det färdiga resultatet.

Kan varmt rekommendera denna tjej som heter Amelia Pamp :)




Jag är super nöjd och kommer absolut besöka henne igen, framför allt nu till sommaren, fanns väldigt mycket somriga färger :)

Ha det gott :D

Inga kommentarer: