9 februari 2013

Dålig uppdatering ...

Förlåt för dåligt skrivande men just nu kämpar jag för att hålla mig på benen och klara att jobba :( Mår inget vidare och det känns väldigt bra att jag ska till läkaren i morgon. Detta skit måste få ett slut och det snaras annars blir jag tokig.
Lördag och det var lugnt på morgonkvisten, låg kvar länge även om jag inte sov utan bara njöt av tanken att kunna. Hade stora planer på denna dag i går, skulle baka en massa men känner att orken inte finns så det blir bara bröd i dag. maskinen sköte sig exemplariskt och vad lätt det blev när man slapp stå där och röra i två ton ;) Nu är det bakat och står för avkylning sen ska det provsmakas. Lite nervös är jag allt, det är alltid svart att veta hur mycket mjöl man ska ha i och så vidare.Är ingen proffs på bakning men jag vill gärna tro att jag klarar av lite av det jag vill och det bästa är ju att försöka ;) och sedan försöka igen ....

Så här ser den ut min nya vän som ska hjälpa mig att baka :) Är min födelsedagspresent från nära och kära.


Ikväll ska vi till J och B och fira E som fyllt 20 år, ska bli kul att träffas. Har dock fortfarande lite svårt att tro att alla våra barn har blivit så stora och vi bara blir yngre ;) Men tiden går tydligen i 120 så snart sitter man på ålderdomshemmet fast jag har en del att göra innan dess så det får allt vänta lite :) Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa i soffan tills det är dags att göra sig i ordning och bege sig. Ha det så gott alla och var rädda om er :D

Inga kommentarer: